Over deze site

Deze site zal de vervanger worden van het bekende ‘kaderhandboek’! Dus is een site waar betrouwbare informatie te vinden is over klimmen. Stukjes voor de site kunnen worden ingestuurd en zullen vervolgens worden gecheckt. Hierdoor zorgen we ervoor dat er alleen betrouwbare informatie te lezen zal zijn. Informatie die al beschikbaar is vanuit de NKBV site, zal in de vorm van een link worden getoond op deze site.

Wil je een stuk insturen?
Stuur dit op naar: vice-praeses@nsac.alpenclub.nl. Nadat je stuk gecheckt is, zal het geplaatst worden op de site onder vermelding van jou naam natuurlijk (tenzij je dit niet wil). We zijn erg blij met input voor site! Heb je een idee voor een stuk dat misschien niet onder de kopjes valt, mail gerust!

Wil je ook graag licentie punt(en) ontvangen voor je ingestuurde stuk?
Mail je stuk ook dan je stuk naar vice-praeses@nsac.alpenclub.nl
Denk hierbij aan dat je stuk tenminste moet voldoen aan:
– Het is een nieuw stuk (nog niet te vinden op andere sites, maar mag wel vertaald zijn)
– Het stuk is relevant
– Moet bijdragen aan het geheel van kennis
Wanneer je stuk hieraan voldoet en van voldoende omvang is, kan de NKBV licentie punt(en) toekennen. De NKBV mag dan ook jou stuk, onder vermelding van je naam, toevoegen aan hun online kenniscentrum.
Het is dus een mooie manier om aan je benodigde punt(en) te komen in je eigen tijd, dus mocht je nog een puntje nodig hebben; Klim in de pen! Bovendien zijn wij erg blij met input en zal je naam natuurlijk vermeldt worden (tenzij je dit niet wil).

Heb je een opmerking over iets op de site?
Mail ook dan naar vice-praeses@nsac.alpenclub.nl.

De NSAClopedie woordspeling is bedacht door Thomas Aalbers. De site wordt beheerd door de Vice-Praeses van de NSAC.